Koi Aisa Jaadu Tona Kar

Koi Aisa Jaadu Tona Kar...
Mere Ishq Mein Wo Deewana Ho,
Yoon Ulat Pulat Kar Gardish Ki...
Main Shama Wo Parwana Ho,

Zara Dekh Ke Chaal Sitaaro'n Ki...
Koi Zaaicha Kheench Qalandar Sa,
Koi Aisa Jantar Mantar Padh...
Jo Kar De Bakht Sikandar Sa,

Koi Chilla Aisa Kaat, K Phir...
Koi Us Ki Kaat Na Kar Paaye,
Koi Aisa Ta'aveez De Mujhe...
Wo Mujh Par Aashiq Ho Jaaye,

Koi Faal Nikaal Karishma-gar...
Meri Raah Mein Phool Gulaab Aayein,
Koi Paani Phoonk Ke De Aisa...
Wo Piye To Mere Khwaab Aayein,

Koi Aisa Kaala Jaadu Kar...
Jo Jag'mag Kar De Mere Din,
Wo Kahe Mubarak Jaldi Aa...
Ab Jiya Na Jaaye Tere Bin,

Koi Aisi Rah Pe Daal Mujhe...
Jis Rah Se Wo Dildaar Mile,
Koi Tasbeeh Dam Durood Bata...
Jise Padhun To Mera Yaar Mile,

Koi Qaabu Kar Be'qaabu Jinn...
Koi Saanp Nikaal Pitaari Se,
Koi Dhaaga Kheench Paraande Ka...
Koi Manka Ikshadhaari Se,

Koi Aisa Bol Sikha De Na...
Wo Samjhe Khush'guftaar Hoon Main,
Koi Aisa Amal Kara Mujh Se...
Wo Jaane Jaa'n-e-nisaar Hoon Main,

Koi Dhundh Ke Wo Kastoori La...
Usey Lage Main Chaand Ke Jaisa Hoon,
Jo Marzi Mere Yaar Ki Hai...
Usey Lage Main Bilkul Waisa Hoon,

Koi Aisa Ism-e-aazam Padh...
Jo Ashk Baha De Sajdo'n Mein,
Aur Jaise Tera Daawa Hai...
Mahboob Ho Mere Qadmo'n Mein,

Par Aamil Ruk, Ek Baat Kahun...
Ye Qadmo'n Waali Baat Hai Kya,
Mahboob To Hai Sar Aankho'n Par...
Mujh Patthar Ki Auqaat Hai Kya,

Aur Aamil Sun, Ye Kaam Badal...
Ye Kaam Bahut Nuqsaan Ka Hai,
Sab Dhaage Us Ke Haath Mein Hain...
Jo Maalik Kul Jahaan Ka Hai.!!

کوئی ایسا جادو ٹونہ کر۔
مرے عشق میں وہ دیوانہ ہو۔
یوں الٹ پلٹ کر گردش کی۔
میں شمع، وہ پروانہ ہو۔

زرا دیکھ کے چال ستاروں کی۔
کوئی زائچہ کھینچ قلندر سا
کوئی ایسا جنتر منتر پڑھ۔
جو کر دے بخت سکندر سا

کوئی چلہ ایسا کاٹ کہ پھر۔
کوئی اسکی کاٹ نہ کر پائے ۔
کوئی ایسا دے تعویز مجھے۔
وہ مجھ پر عاشق ہو جائے۔۔

کوئی فال نکال کرشمہ گر ۔
مری راہ میں پھول گلاب آئیں۔
کوئی پانی پھونک کے دے ایسا۔
وہ پئے تو میرے خواب آئیں۔

کوئی ایسا کالا جادو کر
جو جگمگ کر دے میرے دن۔
وہ کہے مبارک جلدی آ ۔
اب جیا نہ جائے تیرے بن۔

کوئی ایسی رہ پہ ڈال مجھے ۔
جس رہ سے وہ دلدار ملے۔
کوئی تسبیح دم درود بتا ۔
جسے پڑھوں تو میرا یار ملے

کوئی قابو کر بے قابو جن۔
کوئی سانپ نکال پٹاری سے
کوئی دھاگہ کھینچ پراندے کا
کوئی منکا اکشا دھاری سے ۔

کوئی ایسا بول سکھا دے نا۔
وہ سمجھے خوش گفتار ہوں میں۔
کوئی ایسا عمل کرا مجھ سے ۔
وہ جانے ، جان نثار ہوں میں۔

کوئی ڈھونڈھ کے وہ کستوری لا۔
اسے لگے میں چاند کے جیسا ہوں ۔
جو مرضی میرے یار کی ہے۔
اسے لگے میں بالکل ویسا ہوں۔

کوئی ایسا اسم اعظم پڑھ۔
جو اشک بہا دے سجدوں میں۔
اور جیسے تیرا دعوی ہے
محبوب ہو میرے قدموں میں ۔

پر عامل رک، اک بات کہوں۔
یہ قدموں والی بات ہے کیا ؟
محبوب تو ہے سر آنکھوں پر۔
مجھ پتھر کی اوقات ہے کیا۔

اور عامل سن یہ کام بدل۔
یہ کام بہت نقصان کا ہے۔
سب دھاگے اس کے ہاتھ میں ہیں۔
جو مالک کل جہان کا ہے ..

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Bakht Ke Takht Se Yak-lakht Utara Hua Shakhs

Hum Ne Har Dukh Ko Mohabbat Ka Tasalsul Samjha